Wednesday, December 26, 2007

Boneka

Sbenernya sih dah kepengen dari lamaaaaa.... banget, rencananya pengen punya toko online, rencananya mau jualan boneka ahh.. cuman lagi miskin ide nihh.. kira-kira gimana ya..?

Boneka-nya yang kayak begini ni... Boneka Muslimah Salma:


Ada yang bisa kasih komen gak ya..?

Rencananya ntar mau disimpen disini... Apalagi ni yang mesti ditambahin...

5 comments:

Anonymous said...

Hi, this is not so related to your page, but it is the site you asked me 1 month ago about the abs diet. I tried it, worked well. Well here is the site

Bunda Aurell said...

wah...bagus banget ! Aurell juga mau banget tuh kalo dikasih tuk promosi...he3x.

Anonymous said...

Hello friend, You create a nice blog... my blog.. http://www.softwarecomplex.blogspot.com/ Thanks for the comment in my blog.
http://iearnmoneyhelper.blogspot.com/
Contact me.. I will show how to earn money with your blog.. I have some easy ideas... my mail is nanthan.smix@gmail.com. I am earning more than 500$ per month.

have a nice day

Anonymous said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

Bunda Fawzan n Naufal said...

setuju mbak...bagus ide nya, muslimah kan bukan berarti dak bisa gaya ya..wah dah kebayang nanti baju nya macem2 tetep bersahaja tapi fashionable :), eh lam kenal ya...